חלוקת השלל • חשש בציבור החרדי ממינוים של בנט ואריאל לשרי החינוך והרווחה

    דוד קורצווייל 1 Comment on חלוקת השלל • חשש בציבור החרדי ממינוים של בנט ואריאל לשרי החינוך והרווחה
    23:36
    13.05.24
    נתי קאליש No Comments on פרסום ראשון: מי יהיה הממשיך? נחשפת צוואתו של האדמו"ר מביאלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו ממשיך לחלק את התיקים שהתפנו לאחר התפטרותם של שרי יש עתיד, פיטוריהם של לפיד ולבני והתפטרות של עמיר פרץ.

    לאחר שאת תיק התקשורת והאוצר השאיר נתניהו בשליטתו, הוא מינה את סגן השר אקוניס לאחראי על איכות הסביבה. אתמול פורסם כי סגן השר הנגבי יהיה אחראי על תיק הבריאות.

    היום ממשיך נתניהו את הסבב וממנה את שרי הבית היהודי נפתלי בנט ואורי אריאל לאחראים על תיקי החינוך והרווחה בהתאמה.

    רבים בציבור החרדי הביעו חשש מהמינוי ואמרו כי לאחר שפירון עזב את תיק החינוך המוסדות החרדיים נשמו לרווחה. כעת עם מינוי של נפתלי בנט, שהיה שותף פעיל ומלא לגזרות בשנים האחרונות בעקבות "'ברית האחים" שכרת עם יאיר לפיד, עלולים הגזרות לשוב ולהתחדש.

    גם מאורי אריאל חוששים. ישיבות ומוסדות שמקבלות תקציב ממשרד הרווחה חוששות שמא ימשיך אריאל בצעד אותו נקט לאורך כל הקדנציה כשהוא מראה פנים של ידיד המגזר החרדי, בו בזמן שהוא זנח אותו בכל צומת דרכים שהייתה.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כפיות טובה זו המידה הכי גרועה בתורה. הח"כים החרדים יודעים היטב כמה שבנט, שקד, ואריאל לחמו למענם בכל מקום אפשרי. ובגלל זה גם נשארו בוועדת שקד. נכון שבשורה התחתונה בנושא הספציפי של סנקציות פליליות (להוציא את כל שאר הסעיפים שהיו לגמרי לשביעות רצונם) הם נכנעו ללפיד ונתניהו וזה עבר. ועל זה הם גם ישלמו מחיר. אבל כזאת כפיות טובה ושנאה והצגתם כאויבי המגזר החרדי וכדו' זה שקר גס והוצאת שם רע. מלבד כל השנאה והמחלוקת שזה גורם. הרצון לשמור על המחנה שלא יתקלקלו ויתקרבו למזרוחניקים לא מתיר לעשות כאלה דברים. ומשמיים העושים את זה ישלמו על זה. אף אחד לא חסין מדין ה'. זה מקומם במיוחד מצד כאלה שמתיימרים להיות נציגי ה'. משכו ידיכם מהמחלוקת והשנאה וקחו לכם אחדות ואמת ותפסיקו להיות שותפים לכ"כ הרבה שפיכות דמים!